Návrh podnikové strategie pro nový podnikatelský subjekt – Nikolas Blaha
Nikolas Blaha
Bakalářská práce
Návrh podnikové strategie pro nový podnikatelský subjekt
Proposal of corporate strategy for a new entrepreneurial entity
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě teoretických východisek a provedených analýz současného stavu a problému navržení podnikové strategie pro subjekt Luxury Cosmetics vedoucí k jejímu vstupu na trh. Konkrétně v rámci závěrečné práce je prováděna analýza makro a mikro prostředí se zaměřením na dovoz a prodej zahraniční kosmetiky. Je vypracován návrh variant budoucího rozvoje, jehož přínosem by mělo …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to propose a business strategy for Luxury Cosmetics based on theoretical foundations and analyses of the current state and problem, leading to its entry into the market. Specifically, the final work includes an analysis of the macro and micro environment with a focus on the import and sale of foreign cosmetics. A proposal for future development is elaborated, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: Martin Cenek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu
Andrea Lapošová -
Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu
Jakub Juřena -
Strategie rozvoje společnosti
Jiří Borský -
Podnikatelská strategie vybrané firmy - případová studie
Filip Kopanica -
Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu
Lukáš Strniště -
Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu
Lukáš Křesálek -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk