Pedagogická poema jako prostředek rozvoje klíčových a odborných kompetencí studentů středních pedagogických škol – BcA. Mgr. Roman Manda
BcA. Mgr. Roman Manda
Diplomová práce
Pedagogická poema jako prostředek rozvoje klíčových a odborných kompetencí studentů středních pedagogických škol
Pedagogical Poem as an Instrument for Developing Key and Professional Competencies of Students at Secondary Pedagogical Schools
Anotace:
Diplomová práce Pedagogická poema jako prostředek rozvoje klíčových a odborných kompetencí studentů středních pedagogických škol se zabývá tím, které klíčové a odborné kompetence dané školskými dokumenty - tzv. rámcovými vzdělávacími programy - pro obor vzdělání pedagogické lyceum, předškolní a mimoškolní pedagogika a sociální činnost se promítají v koncepci národní přehlídky Pedagogická poema a v …víceAbstract:
The thesis Pedagogical Poem as an Instrument for Developing Key and Professional Competencies of Students at Secondary Pedagogical Schools is focused on which key and professional competencies of the educational documents - so-called framework educational programmes - for the field of education at Pedagogical Lyceum, Pre-School and Extracurricular Education and Social Activity, are reflected in the …víceKlíčová slova
Pedagogická poema národní přehlídka v přednesu četbě a v improvizaci žáků středních pedagogických škol Memoriál Oldřicha Tillmanna střední pedagogická škola klíčové a odborné kompetence rámcový vzdělávací program pedagogické lyceum předškolní a mimoškolní pedagogika sociální činnost přednes čtení improvizace Pedagogical poem the national show in recitation reading and improvisation of students at secondary pedagogical schools Oldřich Tillmann's Memorial secondary educational school key and professional competencies framework educational programme Pedagogical Lyceum Pre-School and Extracurricular Education Social Activity recitation reading and improvisation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/v8jit/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2014
- Vedoucí: MgA. Miroslav Jindra
- Oponent: Mgr. Magdaléna Lípová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MANDA, Roman. \textit{Pedagogická poema jako prostředek rozvoje klíčových a odborných kompetencí studentů středních pedagogických škol}. Online. Diplomová práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/soaz7w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/v8jit/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadlo a výchova
Práce na příbuzné téma
-
Involvement of students in extracurricular activities - student organizations at the University of West Bohemia in Pilsen and their contribution to the personal development of students
Sára CHARVÁTOVÁ -
Čtenářství žáků 2. stupně ZŠ a MŠ Dělnická v Karviné v období pandemie COVID-19
Anna Foltisová -
Veřejné knihovny, četba a čtenářství v periodickém tisku 1. republiky
Lucie Zakopalová -
Veřejné knihovny, četba a čtenářství v periodickém tisku po roce 1945
Silvie Bahnerová -
Petr Iljič Čajkovskij, Variace na rokokové téma pro violoncello a orchestr, historie vzniku, srovnání dvou verzí a různých interpretací v podání vybraných violoncellistů 20. a 21. století.
Nikita Ruzhavinskii -
Vývoj a proměny Pedagogické poemy, // národní přehlídky v přednesu, četbě a improvizaci // žáků středních pedagogických škol
Roman Manda -
Role a funkce periodika Lidové Noviny v osvětě a edukaci čtenářů v letech 1894-1934
Sabrina MORAVCOVÁ -
Vývoj a proměny Pedagogické poemy, // národní přehlídky v přednesu, četbě a improvizaci // žáků středních pedagogických škol
Roman Manda