Mgr. Jan Wurst
Bakalářská práce
Osobnost učitele nadaného žáka.
The Personality of Gifted Pupil's Teacher.
Anotace:
Obsahem této práce bude stanovení ideální osobnosti učitele pro nadaného žáka. Tyto osobnostní znaky získám nejen na základě literatury, nýbrž hlavně pomocí získaných charakterových map od samotných nadaných dětí Po vyhodnocení bych měl být schopen určit, ačkoli jen subjektivně, charakter učitele, který by se stal ideální autoritou pro rozvíjení nadaní. Tato bakalářská práce je prací výzkumnou a stane …víceAbstract:
Basis of this work should be definition of ideal teacher's personality according to talented students. The definition of personality I try to identify not only based on literature, but based on responses get from talented students giving us character maps. After evaluation I should be able to identify subjectively the right teacher's character, needed to become as ideal authority to increase student …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rlcm8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Pospíšil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Interaktivní výukové modely pro virtuální realitu
Stanislav ŠESTÁK -
Modely vytvářené pomocí 3D tiskárny jako učební pomůcky pro učitele 2. stupně základních škol
Vít Kučera -
Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole
Helena Havránková -
3D model neuronu a nervové synapse pro využití do výuky přírodopisu na 2. stupni základní školy
Kristýna Benešová -
Vhodné postupy vzdělávání nadaných žáků na základní škole a nižším stupni gymnázia
Anna Svobodová -
Práce s nadanými a mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ
Edita Strnadová -
Učitel a nadaný žák na české škole
Vendula Morávková