Zdeněk Bárta

Bachelor's thesis

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Abstract:
Práce pojednává o významu manažerů pro klíčové zákazníky z pohledu vnitřní struktury společnosti. Popisuje konkurenční výhodu, které je možné dosáhnout, v případě, že společnost tuto pozici má. Práce poukazuje na očekávání, které zákazník od manažera pro klíčové zákazníky má. Představuje pracovní náplň těchto manažerů a proces jejich zaškolování ve vybrané společnosti. Práce definuje pojmy CRM (customer …more
Abstract:
This study disserts upon the importance of Key Account Manager from the internal company structure point of view. Describing the competitive advantage that is reached if the company employs the Key Account Manager. It also shows, what are the expectations of the customer from the Key Account Manager. The study indicates the workload of the Key Account Manager and the training process within the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní