Terminology in the Videogame Industry and the Gaming Community – Bc. Dominik Birka
Bc. Dominik Birka
Bakalářská práce
Terminology in the Videogame Industry and the Gaming Community
Terminology in the Videogame Industry and the Gaming Community
Anotace:
Tato bakalářská práce vyhledává používané pojmy v jak vývojářské scéně, tak i scéně hráčů samotných. Pojmy jsou lingvisticky zkoumány pro jejich slovotvorbu, dobu vzniku a taky četnost užívání v různých letech pomocí analýzy corpusů COCA a NOW. Teoretická část se zabývá historií vývoje videoher a historie hraní samotného. Tato práce slouží k obeznámení čtenáře s oběma stranami mince videoherní průmyslu …víceAbstract:
This bachelor thesis searches for the used terms in both the game development scene and the gaming scene. Terms are linguistically studied for their word formation, time of creation, and frequency of usage during various years using a corpus analysis of COCA and NOW. The theoretical part deals with the history of video game development as well as the gaming history. This work serves to familiarize …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bnrzw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2024
- Vedoucí: Mgr. Barbora Hamplová
- Oponent: Mgr. Pavel Heisig, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Angličtina / Angličtina
Práce na příbuzné téma
-
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
Assessment of the Financial Position and Performance of a Choosen Company Operating in the Video Game Industry
Nuradil Zhaxylyk -
Management and Labour Organisation in the Video Game Industry - 'the Crunch'
Merey Tilepbergen -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra -
Post-apokalyptická fikce a její použití ve video-herních světech: Srovnávací analýza Metro, Left 4 Dead a Dead Space
Daniel Mágr -
LGBTQ+ Representation in Video Games
Martin LÁTAL -
Vývoj online kariéry hazardního hraní u jedinců s poruchou hraní hazardních her
Kateřina KALLASOVÁ