Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited – Emmanuel Selase Asamoah
Emmanuel Selase Asamoah
Diplomová práce
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
Anotace:
Důležitý koncept, který prošel významnou transformací je management značky. Značka je základním prvkem pro podnikání, jelikož veškeré faktory, které jsou pro podnikání přínosné jsou na značce závislé. Zvýšená hodnota globálních společností, která je způsobena výsledkem správného řízení značky nesmí být přeceněna. Toyota je jednou z nejúspěšnějších značek na globálním trhu a tato úspěšnost jde i za …víceAbstract:
An important concept that has undergone several transformational turns is brand management. A brand name is essential for business operation because all other factors that contribute to the success of businesses rotate around it. The value that accrues to global companies as a result of the proper management of a brand cannot be over emphasized. Toyota is one of the most successful brands in the global …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13865
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jana Přikrylová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13865
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Tvorba značky a komunikační strategie
Hana Štimová -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková