Stres u pedagogů v učitelské praxi – Karel Hrdlička
Karel Hrdlička
Bakalářská práce
Stres u pedagogů v učitelské praxi
Anotace:
Tato Bakalářská práce se zabývá tématem Stresu u pedagogů v pedagogické praxi. Práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části jsou popsány příslušné termíny s danou tématikou související a to stres, jeho definice, členění, faktor stresoru a důsledky stresových situací. Důležitá pozornost je věnována definici pojmu pedagog, nároků, jež jsou kladeny na pedagogickou profesi. Synergicky …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the subject of teachers’ stress in teaching practice. The work is divided into theoretical and research part. In the theoretical part there is the description of the terms related to the issue-the stress, its definition, the types of stress, the stressor factor and the consequences of stress situations. Significant attention is devoted to the definition of the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/sorshs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Zhodnocení pedagogické praxe očima budoucího učitele matematiky prvního stupně ZŠ
Ivana HRADEČNÁ -
Zhodnocení pedagogické praxe pohledem budoucího učitele matematiky prvního stupně ZŠ
Ivana HRADEČNÁ -
Autorita studenta učitelství v interakci se žáky v průběhu učitelské praxe
Michaela Ondráčková -
Fungování školní družiny z pohledu pedagogické praxe vychovatelky
Lucie Janásová -
Faktory ovlivňující volbu a výkon pedagogické profese
Zdeňka Strušková -
Identifikace stresových faktorů u pedagogů vysokých škol v době (koronavírové) krize v České Republice a na Ukrajině - vhodné způsoby redukce stresu
Daniela Serbin