Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování – Bc. Tomáš Marek
Bc. Tomáš Marek
Diplomová práce
Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování
Differences Between Generations in Purchasing Behavior
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na rozdíly v nákupním chování mezi generacemi Z a Y a vyvození doporučení pro efektivní komunikaci s těmito generacemi pro mobilní aplikaci Pojď na jedno. V první části se zabývá nákupním chováním v oblasti mobilních aplikací, modely chování a postojů a charakteristikami obou generací. V druhé části je proveden výzkum rozdílů mezi generacemi Z a Y. V této části jsou …víceAbstract:
This thesis focuses on the shopping behavior differences of generation Z and Y and the formulation of suggestions for effective communication with these generations for the mobile app Pojď na jedno. The first part focuses on shopping behavior in the field of mobile apps, models of behavior and attitude, generation characteristics. The second part focuses on the research of the differences between generations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ddee0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
Elvira Bakirova -
Rozdíly v chování psů v rámci individuálního a kolektivního ustájení v útulcích
Lucie Ševčíková -
Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii
Jitka Brancuzská -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Seberegulace v kontextu antisociálního chování v období pozdní adolescence
Gabriela Bartošová -
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
Radek Štursa -
Analýza nákupního chování na trhu kávy
Blanka Rajchmanová -
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
Denisa BROŽKOVÁ