Bc. Dagmar HASÍKOVÁ

Bakalářská práce

Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu

The infuluence of direct marketing over the hotel operation management
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o direkt marketingu a jeho vlivu na řízení hotelového provo-zu. V první části práce jsou teoretické poznatky o marketingových komunikacích a cestovním ru-chu. Druhá část je praktická a popisuje a analyzuje současnou situaci. Třetí a závěrečná část tuto situaci vyhodnocuje. Ve své práci chci dokázat, že direkt marketing je možno využívat i při řízení hotelového pro-vozu …více
Abstract:
This bachelor{\crq}s work discourses the direct marketing and its influence on the hotel operation. In the first part there are theoretical findings about marketing communications and the tourist industry. The second part is a practical one and describes and analyses the actual situation. The third and closing part evaluates this situation. The goal of my work is to prove that direct marketing might …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10658

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Pavla Kotyzová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HASÍKOVÁ, Dagmar. Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2019

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma