Přínos implementace direkt marketingu zákazníkům i společnosti RATUS SUM PRAGUE – Ing. Jakub Janoušek, MBA
Ing. Jakub Janoušek, MBA
Bakalářská práce
Přínos implementace direkt marketingu zákazníkům i společnosti RATUS SUM PRAGUE
The contribution of direct marketing implementation to the customers and company RATUS SUM PRAGUE
Anotace:
Pro porozumění nástrojů a metod přímého marketingu tato bakalářská práce popisuje ve své Teoretické části jeho formy, jeho charakteristiku a vztahy v rámci marketingového mixu. Nástroje a metody přímého marketingu jsou zde specifikovány v uceleném přehledu. Cílem této části práce je poukázat na kladné i negativní stránky užití marketingových nástrojů a metod. V praktické části jsou na případové studii …víceAbstract:
For understanding the tools and methods of direct marketing this bachelor thesis describes in the theoretical part its forms, characteristics and its relations in terms of marketing mix. Instruments and methods of direct marketing are specified in a comprehensive overview. Aim of this section is to point out both positive or negative aspects of applied marketing tools and methods. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d84fp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček