Bc. Dagmar HASÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu

The infuluence of direct marketing over the hotel operation management
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o direkt marketingu a jeho vlivu na řízení hotelového provo-zu. V první části práce jsou teoretické poznatky o marketingových komunikacích a cestovním ru-chu. Druhá část je praktická a popisuje a analyzuje současnou situaci. Třetí a závěrečná část tuto situaci vyhodnocuje. Ve své práci chci dokázat, že direkt marketing je možno využívat i při řízení hotelového pro-vozu …more
Abstract:
This bachelor{\crq}s work discourses the direct marketing and its influence on the hotel operation. In the first part there are theoretical findings about marketing communications and the tourist industry. The second part is a practical one and describes and analyses the actual situation. The third and closing part evaluates this situation. The goal of my work is to prove that direct marketing might …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier: 10658

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2009
  • Supervisor: Mgr. Pavla Kotyzová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HASÍKOVÁ, Dagmar. Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2019

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications