Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu – Bc. Dagmar HASÍKOVÁ
Bc. Dagmar HASÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu
The infuluence of direct marketing over the hotel operation management
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o direkt marketingu a jeho vlivu na řízení hotelového provo-zu. V první části práce jsou teoretické poznatky o marketingových komunikacích a cestovním ru-chu. Druhá část je praktická a popisuje a analyzuje současnou situaci. Třetí a závěrečná část tuto situaci vyhodnocuje. Ve své práci chci dokázat, že direkt marketing je možno využívat i při řízení hotelového pro-vozu …moreAbstract:
This bachelor{\crq}s work discourses the direct marketing and its influence on the hotel operation. In the first part there are theoretical findings about marketing communications and the tourist industry. The second part is a practical one and describes and analyses the actual situation. The third and closing part evaluates this situation. The goal of my work is to prove that direct marketing might …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
10658
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HASÍKOVÁ, Dagmar. \textit{Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/sozaur/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HASÍKOVÁ, Dagmar. Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2019
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Přínos implementace direkt marketingu zákazníkům i společnosti RATUS SUM PRAGUE
Jakub Janoušek -
Přímý marketing
Ivana Starková -
Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub
Simona SÝKOROVÁ