Algoritmus minimax a alfa-beta ořezávání – Mgr. Martin Juríček
Mgr. Martin Juríček
Diplomová práce
Algoritmus minimax a alfa-beta ořezávání
Minimax Algorithm and Alpha-beta Pruning
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá algoritmy Minimax a Alfa-beta ořezávání a jejich implementací ve vybraných hrách. V teoretické části Vás seznámím se základy umělé inteligence a její využití pro hraní her. Dále stručně popíši zvolené hry a jejich pravidla. V praktické části se věnuji výběru softwaru, následné implementaci a také testování aplikace.Abstract:
This master’s thesis deals with Minimax and Alfa-beta pruning algorithms and their implementation in selected games. In the theoretical part, I will introduce the basics of artificial intelligence and its use in games. Subsequently, I will briefly describe the selected games and their rules. In the practical part, I deal with the selection of software, implementation, and testing of the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/zi4wd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2021
- Vedoucí: RNDr. Miroslav Langer, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Petr Sosík, Dr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod umělé inteligence v tic tac toe a piškvorkách
Filip Kocián -
Umělá inteligence pro deskovou hru variabilní šachy
David Dobrovolný -
Umělá inteligence pro deskové hry
Jiayuan Hu -
Umělá inteligence pro deskovou hru Hnefatafl
Lenka Stratilová -
Umělá inteligence pro deskovou hru
Dominik Tureček -
Umělá inteligence pro deskovou hru Carcassonne
Jan Černohub -
Použití umělé inteligence pro stimulaci logického myšlení
Martin Muzika -
The Process of Board Game Localization in the Czech Republic
Petra Píšová