Filmový turismus jako forma podpory cestovního ruchu ve Středočeském kraji – Mgr. Bc. Kateřina KAMRÁDKOVÁ
Mgr. Bc. Kateřina KAMRÁDKOVÁ
Diplomová práce
Filmový turismus jako forma podpory cestovního ruchu ve Středočeském kraji
Film tourism as a form of tourism promotion in Central Bohemia
Anotace:
Diplomová práce se prostřednictvím kvantitativní studie zabývá fenoménem filmového turismu v České republice, zejména ve Středočeském kraji. Cílem práce bylo zjistit, zda obyvatelé České republiky znají místa, kde se natáčely filmy, a zda mají tato místa potenciál stát se atraktivní destinací filmového turismu. Ke sběru výzkumných dat byla použita metoda dotazování. Výsledky studie ukazují, že dotazovaní …víceAbstract:
Through a quantitative study, this thesis explores the phenomenon of film tourism in the Czech Republic, especially in the Central Bohemian Region. The aim of this study was to determine whether residents of the Czech Republic are familiar with film sites, places where movies were filmed and whether those locations have the potential of becoming an attractive film tourism destination. The method of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2013
Zveřejnit od: 22. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAMRÁDKOVÁ, Kateřina. Filmový turismus jako forma podpory cestovního ruchu ve Středočeském kraji. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.7.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 7. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Management a marketing destinace cestovního ruchu Polabí
Lucie Čihulová -
České Švýcarsko o.p.s. se zaměřením na management destinace
Aneta Černovská -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Význam soutěže EDEN pro management a marketing destinací
Marcela Provazníková -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Cestovní ruch zvolené destinace v České republice
Michaela Kulhavá
Název
Vložil
Vloženo
Práva