Bc. Tereza Silná

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zejména nákupní atmosférou a prvky merchandisingu. V teoretické části jsou tyto pojmy charakterizovány a detailněji rozvedeny a v části aplikační se nachází zejména výzkum, který se zabývá tím, jak mnou zvolené obchodní jednotky Lidl, v. o. s. a Penny, s. r. o. dodržují jednotlivé prvky a zásady merchandisingu a jaká je v těchto jednotkách nákupní atmosféra z pohledu …more
Abstract:
This thesis is engaged in shopping atmosphere and merchandising elements. In the theoretical part, these concepts are characterized and detail elaborated and in the application part is especially research that addresses how my chosen business units Lidl, wasps, and Penny, Ltd. adhere to the individual elements and principles of merchandising and what is in these units shopping atmosphere from the customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích