Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Tereza Silná
Bc. Tereza Silná
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zejména nákupní atmosférou a prvky merchandisingu. V teoretické části jsou tyto pojmy charakterizovány a detailněji rozvedeny a v části aplikační se nachází zejména výzkum, který se zabývá tím, jak mnou zvolené obchodní jednotky Lidl, v. o. s. a Penny, s. r. o. dodržují jednotlivé prvky a zásady merchandisingu a jaká je v těchto jednotkách nákupní atmosféra z pohledu …moreAbstract:
This thesis is engaged in shopping atmosphere and merchandising elements. In the theoretical part, these concepts are characterized and detail elaborated and in the application part is especially research that addresses how my chosen business units Lidl, wasps, and Penny, Ltd. adhere to the individual elements and principles of merchandising and what is in these units shopping atmosphere from the customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/yami7/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SILNÁ, Tereza. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/sp9750/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Nešpolová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Bínová