Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu – Pavel Mošnička
Pavel Mošnička
Bakalářská práce
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Unethical advertising: assessing of decisions of the Council for advertising (Rada pro reklamu)
Anotace:
Reklama je regulována zákonem a kodexem reklamy, který byl vytvořen Radou pro reklamu. Když je reklama závadná, tak Rada pro reklamu může žádat její stažení. Tato závěrečná práce je složena z teoretické a praktické části. Ta teoretická část zahrnuje teoretické znalosti, které jsou nutné k provedení obsahové analýzy. Obsahová analýza rozhodnutí, která byla učiněna Radou pro reklamu, je provedena v praktické …víceAbstract:
Advertising is restricted by the law and by the code of ethics made by the Council for advertising (Rada pro reklamu). If an advertising is objectionable, the Council for advertising can ask for its cancellation. This thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part includes the theory which is necessary for the content analysis. The content analysis of decisions made by the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82647
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82647
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Behind the scenes of a two-stage game: Dynamics between the European Commission and the Council in fiscal enforcement in the EU
Hendrik de Pagter -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Eticky kodex ve vybrané organizaci
Nikola Fischerová -
Etika a etický kodex v činnosti územních samospráv
Naděžda Ormaniecová -
Etický kodex a etické řízení podniku
Lucie Vitejčková -
Etický kodex a etické řízení vybraného podniku
Michaela Mironidi