Pavel Mošnička

Bakalářská práce

Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu

Unethical advertising: assessing of decisions of the Council for advertising (Rada pro reklamu)
Anotace:
Reklama je regulována zákonem a kodexem reklamy, který byl vytvořen Radou pro reklamu. Když je reklama závadná, tak Rada pro reklamu může žádat její stažení. Tato závěrečná práce je složena z teoretické a praktické části. Ta teoretická část zahrnuje teoretické znalosti, které jsou nutné k provedení obsahové analýzy. Obsahová analýza rozhodnutí, která byla učiněna Radou pro reklamu, je provedena v praktické …více
Abstract:
Advertising is restricted by the law and by the code of ethics made by the Council for advertising (Rada pro reklamu). If an advertising is objectionable, the Council for advertising can ask for its cancellation. This thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part includes the theory which is necessary for the content analysis. The content analysis of decisions made by the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82647