Vztahy žáků v VII. B s odstupem jednoho roku – Petra Josková
Petra Josková
Diplomová práce
Vztahy žáků v VII. B s odstupem jednoho roku
Relationships between pupils in VII. B after one year
Anotace:
Diplomová práce navazuje na moji práci bakalářskou, jež zkoumala vztahy dětí v šesté třídě. Tato práce představuje stejné téma z pohledu sedmé třídy. Cílem teoretické části je podat podrobnosti o vývoji dospívajících a také nahlédnout do aspektů socializace ve školní třídě a jejího fungování. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu (rozhovory, pozorování) a je doplněna dotazníkem. Praktická …víceAbstract:
The diploma thesis follows up my bachelor thesis which dealt with studying relationships between children in the sixth class. The diploma thesis presents the same issue from the perspective of the seventh class. The aim of the theoretical part is to give details about development of pubescent children and also look into basic aspects of socialization in a school class and its functioning. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5474
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
- Vedoucí: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Eva Švarcová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Temperament žáka a jeho pozice v třídním kolektivu na počátku dospívání
Bára ČEKALOVÁ -
Sociální pozice žáka ve třídě 1. stupně základní školy
Simona SCHUBERTOVÁ -
Sociální pozice ve středoškolské třídě a výkonová motivace studentů
Hana Niedobová -
Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy
Kamila Novobilská -
Sebehodnocení žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Lenka Krausová -
Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě
Jarmila Skládalová -
Sociální pozice dítěte integrovaného do třídy na podkladě specifické poruchy učení.
Klára PRŮŠOVÁ -
Sociální prostředí jako jeden z činitelů ovlivňujících pozice žáků druhého stupně ZŠ ve třídě
Lucie ŠKARPOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva