Ing. Milan Cafourek

Master's thesis

Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY.

Efficiency of selected tools of marketing communication in SUBWAY.
Abstract:
Diplomová práce „Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY“ představuje vybrané nástroje marketingové komunikace u podnikání s rychlým občerstvením, konkrétně u společnosti Subway. Zaměřuje se na jejich použití a vyhodnocení, jaký efekt přinášejí. Z nástrojů se práce věnuje podpoře prodeje, reklamě, internetu, sponzoringu a dalším. Cílem diplomové práce je analyzovat …more
Abstract:
The thesis „Efficiency of selected tools of marketing communication in SUBWAY“ introduces selected tools of marketing communication at fast food business concept, specifically at the company Subway. It concentrates on the way how those tools are used and evaluated, what effect is generated. There are addressed following tools: sales support, advertising, internet, sponsoring, etc. The objective of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Marcela Zamazalová
  • Reader: Ing. Jiří Houser

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance