Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY. – Ing. Milan Cafourek
Ing. Milan Cafourek
Master's thesis
Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY.
Efficiency of selected tools of marketing communication in SUBWAY.
Abstract:
Diplomová práce „Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY“ představuje vybrané nástroje marketingové komunikace u podnikání s rychlým občerstvením, konkrétně u společnosti Subway. Zaměřuje se na jejich použití a vyhodnocení, jaký efekt přinášejí. Z nástrojů se práce věnuje podpoře prodeje, reklamě, internetu, sponzoringu a dalším. Cílem diplomové práce je analyzovat …moreAbstract:
The thesis „Efficiency of selected tools of marketing communication in SUBWAY“ introduces selected tools of marketing communication at fast food business concept, specifically at the company Subway. It concentrates on the way how those tools are used and evaluated, what effect is generated. There are addressed following tools: sales support, advertising, internet, sponsoring, etc. The objective of …moreKeywords
marketingová komunikace komunikační mix marketingový plán marketingová strategie efektivnost marketingových nástrojů měření efektivnosti reklama přímý marketing osobní prodej podpora prodeje virální marketing public relations sponzoring rychlé občerstvení marketing communication communication mix marketing plan marketing strategy efficiency of marketing tools efficiency measurement advertising direct marketing personal selling (door-to-door) sales support viral marketing sponsoring fast food
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mojgi/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Marcela Zamazalová
- Reader: Ing. Jiří Houser
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Ethical Marketing
Anastasia Frolova -
Lokální marketing rychlých občerstvení
Alena Dostálová -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Matěj Ježek -
Marketing na Instagramu
Petr Kovalčík -
Specifika marketingu napříč podniky rychlého občerstvení
Matěj Andraščík -
Marketing Communication of Mc Donald´s
Amina Baiduanova -
Efektivnost prodeje a marketingu firmy vyrábějící zdravotnické přístroje
Nodirbek Rahmonov