Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY. – Ing. Milan Cafourek
Ing. Milan Cafourek
Diplomová práce
Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY.
Efficiency of selected tools of marketing communication in SUBWAY.
Anotace:
Diplomová práce „Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY“ představuje vybrané nástroje marketingové komunikace u podnikání s rychlým občerstvením, konkrétně u společnosti Subway. Zaměřuje se na jejich použití a vyhodnocení, jaký efekt přinášejí. Z nástrojů se práce věnuje podpoře prodeje, reklamě, internetu, sponzoringu a dalším. Cílem diplomové práce je analyzovat …víceAbstract:
The thesis „Efficiency of selected tools of marketing communication in SUBWAY“ introduces selected tools of marketing communication at fast food business concept, specifically at the company Subway. It concentrates on the way how those tools are used and evaluated, what effect is generated. There are addressed following tools: sales support, advertising, internet, sponsoring, etc. The objective of …víceKlíčová slova
marketingová komunikace komunikační mix marketingový plán marketingová strategie efektivnost marketingových nástrojů měření efektivnosti reklama přímý marketing osobní prodej podpora prodeje virální marketing public relations sponzoring rychlé občerstvení marketing communication communication mix marketing plan marketing strategy efficiency of marketing tools efficiency measurement advertising direct marketing personal selling (door-to-door) sales support viral marketing sponsoring fast food
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mojgi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Marcela Zamazalová
- Oponent: Ing. Jiří Houser
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Ethical Marketing
Anastasia Frolova -
Lokální marketing rychlých občerstvení
Alena Dostálová -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Matěj Ježek -
Marketing na Instagramu
Petr Kovalčík -
Specifika marketingu napříč podniky rychlého občerstvení
Matěj Andraščík -
Marketing Communication of Mc Donald´s
Amina Baiduanova -
Efektivnost prodeje a marketingu firmy vyrábějící zdravotnické přístroje
Nodirbek Rahmonov