Ing. Milan Cafourek

Diplomová práce

Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY.

Efficiency of selected tools of marketing communication in SUBWAY.
Anotace:
Diplomová práce „Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY“ představuje vybrané nástroje marketingové komunikace u podnikání s rychlým občerstvením, konkrétně u společnosti Subway. Zaměřuje se na jejich použití a vyhodnocení, jaký efekt přinášejí. Z nástrojů se práce věnuje podpoře prodeje, reklamě, internetu, sponzoringu a dalším. Cílem diplomové práce je analyzovat …více
Abstract:
The thesis „Efficiency of selected tools of marketing communication in SUBWAY“ introduces selected tools of marketing communication at fast food business concept, specifically at the company Subway. It concentrates on the way how those tools are used and evaluated, what effect is generated. There are addressed following tools: sales support, advertising, internet, sponsoring, etc. The objective of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Marcela Zamazalová
  • Oponent: Ing. Jiří Houser

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance