Marketingová strategie značky Nutella na českém trhu – Sofie Deliu
Sofie Deliu
Bachelor's thesis
Marketingová strategie značky Nutella na českém trhu
Marketing strategy of the Nutella brand on the Czech market
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategií značky Nutella na českém trhu. Hlavním cílem je kriticky zhodntit její dosavadní strategii a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Mimo jiné se práce zabývá také udržitelným rozvojem a zkoumá, jaký vliv má tento aspekt na spotřebitele v rámci značky. Teoretická část tvoří základ pro praktickou část, jsou zde popsány základní pojmy z marketingového …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing strategy of the Nutella brand on the Czech market. The main aim of this thesis is to critically evaluate the current strategy and suggest recommendations for improvement. Furthermore, the thesis focuses on sustainable development and examines the impact of this aspect on consumers within the brand. The theoretical part forms the basis for the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82670
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82670
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu v oblasti Moravského krasu
Kristýna Kratochvílová -
Strategie pro udržitelný rozvoj podniku Dřevotyp
Tereza Úlehlová