Martina Möstl

Master's thesis

Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany

SPOTŘEBITELSKÉ CHOVÁNÍ KUPUJÍCÍCH LUXUSNÍCH HODINEK V PŘEDNÁKUPNÍ FÁZI V NĚMECKU
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním kupujících luxusních hodinek v Německu během přednákupní fáze se zaměřením na digitální dotykové body. Cílem je poskytnout seznam opatření a doporučení pro oslovení cílové skupiny pomocí správné kombinace kontaktních bodů. Teorie naznačuje, že během celé zákaznické cesty se spotřebitelé setkávají s kontaktními body značky, a proto je pro firmy zásadní …more
Abstract:
The prevailing thesis deals with the consumer behavior of luxury watch buyers in Germany during the pre-purchase phase with special focus on digital touchpoints. The aim is to provide a catalogue of measures as recommendation to action to reach the target audience with the right combination of touchpoints. Theory suggests that throughout the whole customer journey consumers encounter contact points …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2023
  • Supervisor: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91130