Martina Möstl

Master's thesis

Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany

SPOTŘEBITELSKÉ CHOVÁNÍ KUPUJÍCÍCH LUXUSNÍCH HODINEK V PŘEDNÁKUPNÍ FÁZI V NĚMECKU
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním kupujících luxusních hodinek v Německu během přednákupní fáze se zaměřením na digitální dotykové body. Cílem je poskytnout seznam opatření a doporučení pro oslovení cílové skupiny pomocí správné kombinace kontaktních bodů. Teorie naznačuje, že během celé zákaznické cesty se spotřebitelé setkávají s kontaktními body značky, a proto je pro firmy zásadní …viac
Abstract:
The prevailing thesis deals with the consumer behavior of luxury watch buyers in Germany during the pre-purchase phase with special focus on digital touchpoints. The aim is to provide a catalogue of measures as recommendation to action to reach the target audience with the right combination of touchpoints. Theory suggests that throughout the whole customer journey consumers encounter contact points …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2023
  • Vedúci: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91130