Předčtenářské dovednosti u dětí předškolního věku – Bc. Pavlína Marečková
Bc. Pavlína Marečková
Diplomová práce
Předčtenářské dovednosti u dětí předškolního věku
Pre-reading skills in preschool children.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na zjištění úrovně předčtenářských dovedností u dětí předškolního věku a možnosti jejího rozvíjení. Předčtenářské dovednosti předcházejí získávání čtenářské gramotnosti a ta je důležitá pro další rozvoj a vzdělávání jedince.Abstract:
The diploma thesis is focused on detecting the level of pre-reading skills in preschool children and possibilities of developing that level. Pre-reading skills comes before getting reading literacy, which is necessary for another development and individual education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cjfcp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační schopnosti u předškolních dětí s odloženou školní docházkou
Markéta Neuvirtová -
Odklad školní docházky u dětí s nedostatečnou školní zralostí a školní připraveností
Martina Nesrstová -
Stimulační program POHÁDKA a jeho využití pro podporu školní připravenosti dětí s odloženou školní docházkou
Radka VEJMOLOVÁ -
Rozvoj dílčích funkcí u dětí s odloženou školní docházkou v přípravné třídě
Sylvie Zemanová -
Vzdělávání děti s odloženou školní docházkou v mateřské škole
Lucie LUTEROVÁ -
Práce s dítětem s podpůrným opatřením a odloženou školní docházkou
Petra SOLANSKÁ -
Práce s dětmi s odloženou školní docházkou v mateřské škole
Sára Hráčková -
Přetrvávající primární reflexy u dětí s odloženou školní docházkou
Veronika PETRÁKOVÁ