Předčtenářské dovednosti u dětí předškolního věku – Bc. Pavlína Marečková
Bc. Pavlína Marečková
Master's thesis
Předčtenářské dovednosti u dětí předškolního věku
Pre-reading skills in preschool children.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na zjištění úrovně předčtenářských dovedností u dětí předškolního věku a možnosti jejího rozvíjení. Předčtenářské dovednosti předcházejí získávání čtenářské gramotnosti a ta je důležitá pro další rozvoj a vzdělávání jedince.Abstract:
The diploma thesis is focused on detecting the level of pre-reading skills in preschool children and possibilities of developing that level. Pre-reading skills comes before getting reading literacy, which is necessary for another development and individual education.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cjfcp/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2015
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Analýza komunikační schopnosti u předškolních dětí s odloženou školní docházkou
Markéta Neuvirtová -
Odklad školní docházky u dětí s nedostatečnou školní zralostí a školní připraveností
Martina Nesrstová -
Stimulační program POHÁDKA a jeho využití pro podporu školní připravenosti dětí s odloženou školní docházkou
Radka VEJMOLOVÁ -
Rozvoj dílčích funkcí u dětí s odloženou školní docházkou v přípravné třídě
Sylvie Zemanová -
Vzdělávání děti s odloženou školní docházkou v mateřské škole
Lucie LUTEROVÁ -
Práce s dítětem s podpůrným opatřením a odloženou školní docházkou
Petra SOLANSKÁ -
Práce s dětmi s odloženou školní docházkou v mateřské škole
Sára Hráčková -
Přetrvávající primární reflexy u dětí s odloženou školní docházkou
Veronika PETRÁKOVÁ