Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy – Bc. Eva Sekaninová
Bc. Eva Sekaninová
Master's thesis
Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy
View of individual integration of pupils with mild and moderate intellectual disability into mainstream school by counsellors from special education centre
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá pohledem poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly a zaměřuje se na mentální postižení, integraci žáků s mentálním postižením a speciálně pedagogické centrum …viacAbstract:
The thesis deals with view of individual integration of pupils with mild and moderate intellectual disability into mainstream school by counsellors from special education centre. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part is divided into three chapters and concentrates on intellectual disability, integration of pupils with intellectual disability and special …viacKľúčové slová
mentální postižení žák s mentálním postižením lehké mentální postižení středně těžké mentální postižení speciálně vzdělávací potřeby integrace inkluze integrativní a inkluzivní vzdělávání běžná škola faktory ovlivňující integraci individuální integrace individuální vzdělávací plán edukační systém školská legislativa poradenský systém pedagogicko-psychologické poradenství poradenské zařízení poradenský pracovník postoje poradenských pracovníků k integraci psychologická diagnostika speciálně pedagogická diagnostika speciálně pedagogické centrum pro žáky s mentálním postižením intellectual disability pupil with intellectual disability mild intellectual disability moderate intellectual disability special educational needs integration inclusion integrative and inclusive education mainstream school factors affecting integration individual integration individual educational plan educational system educational legislation counselling services educational and psychological counselling counselling centre counsellor attitudes of counsellors towards integration psychological diagnostics special educational diagnostics special education centre for pupils with intellectual disability
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ukyp7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedúci: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEKANINOVÁ, Eva. \textit{Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/splmvf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně pedagogické centrum
David Gilbert -
Speciálně pedagogické centrum v soukromém středním odborném učilišti ve Vězeňské službě ČR
Jana Černá -
Software pro evidenci klientů a dokumentaci vyšetření pro speciálně pedagogické centrum
Josef Kulhavý -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Pomůcky při speciálně pedagogické péči na Základní škole logopedické v Hradci Králové
Vendula Jírová -
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Profesní etika pro střední zdravotnické školy - výukové materiály pro žáky s metodickými pokyny pro odborné učitele
Hana Minaříková