Fenomén základního uměleckého vzdělávání v České republice – Kateřina Jirková
Kateřina Jirková
Bakalářská práce
Fenomén základního uměleckého vzdělávání v České republice
The Phenomenon of Elementary Art Education in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je zmapování významu dvou rozdílných základních uměleckýchškol pro kulturní život v dané lokalitě. Informace byly zpracovány převážně pomocídat Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, výročních zpráv a školskýchvzdělávacích programů konkrétních vzdělávacích institucí. V první části se prácezabývá historií a vývojem hudebního vzdělávání v českých zemích, po kterém sedále zaměřuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to map the importance of two different elementary schools ofthe arts for cultural life in a given locality. The information was processed mainlyusing data from the Ministry of Education, Youth and Sports, annual reports andschool educational programs of specific educational institutions. The first part dealswith the history and development of music education in the Czech lands …víceKlíčová slova
hudební školy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13933
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ
- Oponent: Jiří ŠTILEC
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 7. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Formování klavírní výuky v Brně 19. století - pedagogové a hudební školy
Martina Šimsová -
Vliv postojů studentů vybrané střední školy k výuce hudební výchovy na jejich hudební znalosti
Tereza Nesvatbová -
Hudební výchova v japonských hudebních školách po druhé světové válce
Misaki Tanaka -
Marketingová komunikace hudební školy
Kirill Smolin -
Rekonstrukce multifunkčního sálu hudební školy s důrazem na akustiku
František Sehnal -
Interdisciplinární výuka v hudební výchově na II. stupni základní školy
Miriam Kudrnová -
Hudebněnaukové činnosti s využitím lapbooku v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy
Kateřina Przeczková