Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko) – Michaela KALOUŠOVÁ
Michaela KALOUŠOVÁ
Bakalářská práce
Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko)
Development of a thematic product of a tourism destination (Microregion of Radnice)
Anotace:
Hlavním cílem práce je identifikace jedinečných prodejních vlastností destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu v Mikroregionu Radnicko. Návrh marketingového mixu pro tematický produkt mikroregionu jako destinace cestovního ruchu. K analýze destinace Mikroregionu Radnicko byla použita primární a sekundární data. Primární data byla získána z dotazníkového šetření, jehož …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is the unique selling features of the destination based on the strengths and weaknesses of tourism potential in this region. This work has created a draft marketing mix for a thematic product of the microregion as a tourism destination. Primary and secondary data were used to analyse of the destination Microregion of Radnice. Primary data were obtained from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALOUŠOVÁ, Michaela. \textit{Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko)}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/spyyvy/.
Jak správně citovat práci
KALOUŠOVÁ, Michaela. Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko). Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Produkt cestovního ruchu destinace pohledem podnikatelské sféry
Alena Jindráková -
Tvorba produktu destinace - konceptualizace a přístupy
Pavla Spitzová -
Tvorba produktu cestovního ruchu ve venkovské destinaci Přerova nad Labem
Lukáš Milaniak -
Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu
Barbora ŠTROBLOVÁ -
Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace
Anna Tietzová -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
Gabriela Kutheilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva