Bc. Monika Bělašková

Master's thesis

Síla značky v hodnocení politiky

Brand equity and evalutaion of politics
Abstract:
Diplomová práce „Síla značky v hodnocení politiky“ zjišťuje, nakolik je volič ovlivněn značkou volené politické strany. Zkoumání tohoto vztahu probíhá na základě toho, nakolik volič věří názorům, které strana propaguje. Předpokladem je, že pokud volič věří straně, kterou volí, bude souhlasit i s názory, které budou vyjadřovat hlavní představitelé této strany. Práce se také zabývá tím, zda na souhlas …more
Abstract:
The thesis „The Power of the Brand in Political Assessment“ investigates to what extent a voter is influenced by a brand of elected political party. Exploring of this relationship takes place on the basis of how much the voter believes in the opinions the party promotes. The assumption is if the voter believes the party that he chooses, he will agree with the opinions that will be expressed by the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií