Síla značky v hodnocení politiky – Bc. Monika Bělašková
Bc. Monika Bělašková
Master's thesis
Síla značky v hodnocení politiky
Brand equity and evalutaion of politics
Anotácia:
Diplomová práce „Síla značky v hodnocení politiky“ zjišťuje, nakolik je volič ovlivněn značkou volené politické strany. Zkoumání tohoto vztahu probíhá na základě toho, nakolik volič věří názorům, které strana propaguje. Předpokladem je, že pokud volič věří straně, kterou volí, bude souhlasit i s názory, které budou vyjadřovat hlavní představitelé této strany. Práce se také zabývá tím, zda na souhlas …viacAbstract:
The thesis „The Power of the Brand in Political Assessment“ investigates to what extent a voter is influenced by a brand of elected political party. Exploring of this relationship takes place on the basis of how much the voter believes in the opinions the party promotes. The assumption is if the voter believes the party that he chooses, he will agree with the opinions that will be expressed by the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ke6xz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Euro-attitudes in the Czech Republic - A new way to measure distance between political parties in relation to the EU
Dániel Péter -
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon -
Osobnost lídra strany jako hlavní motiv politických kampaní
Nihal Zarbali -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
Kristýna Kučerová -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon