Bc. Monika Bělašková

Master's thesis

Síla značky v hodnocení politiky

Brand equity and evalutaion of politics
Anotácia:
Diplomová práce „Síla značky v hodnocení politiky“ zjišťuje, nakolik je volič ovlivněn značkou volené politické strany. Zkoumání tohoto vztahu probíhá na základě toho, nakolik volič věří názorům, které strana propaguje. Předpokladem je, že pokud volič věří straně, kterou volí, bude souhlasit i s názory, které budou vyjadřovat hlavní představitelé této strany. Práce se také zabývá tím, zda na souhlas …viac
Abstract:
The thesis „The Power of the Brand in Political Assessment“ investigates to what extent a voter is influenced by a brand of elected political party. Exploring of this relationship takes place on the basis of how much the voter believes in the opinions the party promotes. The assumption is if the voter believes the party that he chooses, he will agree with the opinions that will be expressed by the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií