Linar Saliamov

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační mix vybraného hotelu

Marketing communication mix of the selected hotel
Abstract:
Cílem bakalářské práce je, na základě analýzy prozkoumat a vyhodnotit komunikační marketingový mix konkrétního hotelu a navrhnout změny. Praktická část zahrnuje analýzu marketingového komunikačního mixu vybraného hotelu a způsoby jejich řešení, stejně jako nápady a možnosti zlepšení. Marketingový komunikační mix je soubor technik, které mají urychlit a propagovat produkt v marketingovém kanálu mezi …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to examine and evaluate the communication marketing mix of a specific hotel and propose changes based on the analysis. The practical part includes an analysis of the marketing communication mix of the selected hotel and methods of solving them, as well as ideas and possibilities for improvement. The marketing communication mix is ​​a set of techniques to accelerate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 9. 2024
  • Supervisor: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Ľubica Šebová, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.