Mentální mapy v marketingu cestovního ruchu – Veronika Strnadová
Veronika Strnadová
Bakalářská práce
Mentální mapy v marketingu cestovního ruchu
Mental maps in marketing of tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou mentálních a kognitivních map a jejich praktickým využitím v marketingu cestovního ruchu, a to konkrétně v destinaci České Švýcarsko. Využitelnost kognitivního mapování byla zkoumána pomocí dotazníkového šetření. Výsledkem práce je zjištění, jak lidé tuto destinaci vnímají a jak lze použít techniku kognitivního mapování v marketingu cestovního ruchu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8434
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiří Štyrský, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
České Švýcarsko o.p.s. se zaměřením na management destinace
Aneta Černovská -
Destinační management a jeho socio-kulturní kontext
Tereza Brychtová -
Destinační management a jeho ekonomický kontext
Kateřina Kotíková -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
TIC a destinační management. IC Česká Skalice.
Adéla Čápová -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva