Monika SEMERDŽIEVA

Bakalářská práce

Marketingová komunikace nadačního fondu

Marketing communication of the endowment fund
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací nadačního fondu Upřímné srdce, jehož činnost směruje k pomoci hendikepovaným osobám, dětem a mladým sportovcům. Cílem bakalářské práce je identifikovat současnou marketingovou komunikaci nadačního fondu Upřímné srdce a navrhnout úpravy této komunikace, které by mohly vést k navýšení zapojených dobrovolníků a finančních příspěvků pro vyšší počet pomoci …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the foundation Upřímné srdce, whose activities are aimed at helping handicapped people, children and young athletes. The aim of the bachelor's thesis is to identify the current marketing communication of the foundation Upřímné srdce and to propose modifications to this communication, which could lead to increased volunteers and financial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SEMERDŽIEVA, Monika. Marketingová komunikace nadačního fondu. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management