Marketingová komunikace nadačního fondu – Monika SEMERDŽIEVA
Monika SEMERDŽIEVA
Bakalářská práce
Marketingová komunikace nadačního fondu
Marketing communication of the endowment fund
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací nadačního fondu Upřímné srdce, jehož činnost směruje k pomoci hendikepovaným osobám, dětem a mladým sportovcům. Cílem bakalářské práce je identifikovat současnou marketingovou komunikaci nadačního fondu Upřímné srdce a navrhnout úpravy této komunikace, které by mohly vést k navýšení zapojených dobrovolníků a finančních příspěvků pro vyšší počet pomoci …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the foundation Upřímné srdce, whose activities are aimed at helping handicapped people, children and young athletes. The aim of the bachelor's thesis is to identify the current marketing communication of the foundation Upřímné srdce and to propose modifications to this communication, which could lead to increased volunteers and financial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEMERDŽIEVA, Monika. Marketingová komunikace nadačního fondu. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center
Štěpánka Vaňková -
Projekt marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme Česko
Martin Fuks -
Projekt vytvoření plánu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko, Ukliďme svět
David Hrbáček -
Marketingová komunikace v neziskových organizacích
Clara Vyorálková -
Návrh marketingové komunikace neziskové organizace
Barbora Vojtkuláková -
Interní komunikace v církevní organizaci
Jana Vaňková -
Elektronické komunikační nástroje managera
Petr Manda -
Komunikační strategie
Andrea Němcová