Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti – Aleš Fröhlich
Aleš Fröhlich
Bakalářská práce
Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti
Creation of positive reputation in chemistry business towards the general public
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na specifikaci nástrojů public relations pro vytváření pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. V práci je pojednáno o pojmu reputace, jejím významu a vytváření vůči zainteresovaným stranám podniku, a to především vůči veřejnosti. Na základě toho se práce soustředí na využití specifických nástrojů public relations, které jsou východiskem pro budování pozitivních …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on specification of public relations tools used for creating positive business reputation with the public. The thesis deals with the definition of reputation, its importance and its creation towards corporate's stakeholders, especially towards public. Based on this, the thesis is further focused on the use of specific public relations tools, that are the basis for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fröhlich, Aleš. Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Image města Ostravy
Alexandra Krejčí -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Anna Golovina -
Rozbor image vybrané firmy/značky
David Passler -
Analýza cenové politiky a image fitnes centra
Ilya Zhukov