Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti – Petra Šamanová
Petra Šamanová
Bakalářská práce
Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Customers service system analysis in a chosen company
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou současné situace ve vybrané společnosti za pomoci teorie hromadné obsluhy. V teoretické části popisuje jednotlivé typy systémů hromadné obsluhy, jejich charakteristiky, jejich fungování a podrobně popisuje jednotlivé procesy daných systémů. V praktické části je za pomoci získaných informací analyzováno využití a fungování systémů v podobě pokladních systémů na vybrané …víceAbstract:
The thesis analyzes the current state of a system in a chosen company with the help of queuing theory. The theoretical part describes the different types of queuing systems, their characteristics, their functioning and describes in detail the various processes of the systems. The practical part ianalyzes the use and operation of systems in the form of cash systems in the selected branch of retail company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ludmila Dömeová, CSc.
- Oponent: Robert Hlavatý, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva