Bc. Matěj Zwinger
Master's thesis
Strategická analýza vybraného podniku
Strategic analysis of the selected company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vypracování strategické analýzy konkrétní vybrané společnosti a následné navrhnutí strategických opatření, coby podklad pro budoucí vývoj podniku. V teoretické části jsou definovány základní pojmy strategického řízení a následně popsány konkrétní metody a nástroje využívané v jednotlivých částech strategické analýzy. Empirická část obsahuje představení vybrané společnosti …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is to conduct a strategic analysis on a selected company and design strategic measures as a basis for the future development of the company. Basic concepts of the strategic management and specific methods and tools used in particular parts of the strategic analysis are described in the theoretical part. The empirical part contains an introduction of the company followed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yeics/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2022
- Supervisor: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Analýza vybraných podnikových faktorů
Michaela Králíková -
Analýza vybraných podnikových faktorů
Kryštof Kocian -
Analýza vybraných podnikových faktorů
Miriama Hudecová -
Analýza interních podnikových faktorů
David Švancara -
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na konkurenceschopnost podniku
Michal Heczko -
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na konkurenceschopnost podniku
Michal Macháček -
Analýza interních podnikových faktorů
Veronika Brožová -
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na tvorbu hodnoty pro zákazníka
Marek Neuschl