Orientační diagnostika fonematické diferenciace žáků na 1. stupni ZŠ – Šárka BORÁKOVÁ
Šárka BORÁKOVÁ
Master's thesis
Orientační diagnostika fonematické diferenciace žáků na 1. stupni ZŠ
Indicative diagnostics of phonemic differentiation of pupils in the first grade of primary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá fonematickou diferenciací u žáků na 1. stupni základních škol. Při nástupu do základní školy se mohou nedostatky ve fonematické diferenciaci negativně projevit nejen v mluveném projevu dítěte, ale také v průběhu osvojování čtení a psaní. Práce se pokouší o shrnutí nejdůležitějších poznatků vztahující se k dané problematice v rámci prvních třech kapitol teoretické části. První …viacAbstract:
The diploma thesis deals with phonemic differentiation in pupils of lower elementary schools. Insufficiency in phonemic differentiation upon enrolling in elementary school can have a negative effect not only on child?s speech, but also on the process of learning to read and write. In the first three chapters of the theoretical part the thesis attempts to summarize the most important findings relative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zverejniť od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BORÁKOVÁ, Šárka. Orientační diagnostika fonematické diferenciace žáků na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální percepce řeči u sluchově postižených
Lenka Doležalová -
Princip individualizace a diferenciace ve vybraných strategických a programových dokumentech České republiky
Michaela Bařinová -
Využití diferenciace a individualizace ve výuce cizích jazyků
Aneta VOPÁLENSKÁ -
Růstové bolesti - etiologie, diagnostika, diferenciální diagnostika, vztahy k patologiím pohybového aparátu a možnosti terapie
Dominika SMÉKALOVÁ -
Diferenciální diagnostika náhlých příhod břišních v přednemocniční neodkladné péči
Mayerová Mayerová -
Pedagogická diagnostika v mateřských školách z pohledu učitelů
Simona Venhudová -
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Daniela Matoušková -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková