Rodinné farmy a jejich vliv na rozvoj vybrané obce – Bc. Petra Foretníková
Bc. Petra Foretníková
Diplomová práce
Rodinné farmy a jejich vliv na rozvoj vybrané obce
Family farms and their influence on the development of selected municipality
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením vlivu rozvoje rodinných farem se zaměřením na konkrétní farmy působící ve vybrané obci Krumvíř. Cílem teoretické části bylo zaměřit se na obecné charakteristiky obce, regionální rozvoj, zemědělství, SWOT analýzu a možnost získání finančních podpor. Cílem praktické části bylo vytvořit dotazníkové šetření zaměřené na zájem obyvatel o nabízené produkty, …víceAbstract:
Diploma thesis focused on the evaluation of the impact of development of family farms with a focus on a specific farms in Krumvíř village. The aim of the theoretical part was focused on general characteristics of the village, regional development, agriculture, SWOT analysis and the possibility of obtain financial subsidy. The aim of the practical part was to create a questionnaire survey focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Silvie Kozlovská, Ph.D.
- Oponent: Hana Vavrouchová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Agronomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů
Práce na příbuzné téma
-
Professional development of English teachers
Lucie Ondrová -
Assessment a development centre v podnikové praxi
Karolína Šerá -
Charakteristiky a problémy vývojové praktiky Behavior Driven Development
Jan Štekl -
Inovatívny business development hudobného umelca ako značky
Linda Mangunda -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský