Slabikář - učebnice čtení v minulosti a dnes – BcA. Kristýna TUČKOVÁ
BcA. Kristýna TUČKOVÁ
Bakalářská práce
Slabikář - učebnice čtení v minulosti a dnes
Spelling-book - Textbook of Reading in the History and in the Present
Anotace:
Práce se zabývá dějinami slabikáře na našem území, jejich podobou a vývojem. Uvádí krátký přehled pedagogiky s ohledem na výuku čtení a psaní. Obsahuje přehled výukových metod elementárního čtení. Uvádí charakteristiku vybraných slabikářů z historie, z 20. století a ze současnosti. Představuje osobnosti z řad našich významných tvůrců učebnic a v bohaté obrazové příloze seznamuje s podobou našich slabikářů …víceAbstract:
This works presents a history of a spelling-book, its forms and evolution. Contains a basics history of pedagogy in consideration of reading and writing. Presents the methodes of elementary reading. Includes characteristics of chosen textbook from history, from 20th century and today?s. Presents personalities of authors of ours textbooks. And shows in pictures, how the spelling-books looked like in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2008
Identifikátor:
8171
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TUČKOVÁ, Kristýna. Slabikář - učebnice čtení v minulosti a dnes. Zlín, 2008. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design
Práce na příbuzné téma
-
Československá architektura v letech 1945-1989 v hodinách estetické výchovy
Martina Neoralová -
Kánon velkých Čechů v učebnicích dějepisu od roku 1918 a způsoby formování historického vědomí mládeže v současnosti
Irena KAPUSTOVÁ -
Vývojové tendence ilustrací v učebnicích NJ pro ZŠ v ČR od sedmdesátých let 20. století po současnost a role výtvarného aspektu v procesu učení se cizího jazyka
Jitka Řezníčková -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ