Bc. Ivana BERKOVÁ

Diplomová práce

Facebook jako komunikační nástroj pro branding

Facebook as a communication tool for branding
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá obsahovou analýzou online marketingové komunikace za využití platformy Facebook pro hotely U Pramenů, Central a Parkhotel. Komunikace těchto vybraných zařízení je sledovaná za období před a v průběhu pandemie Covid-19, kdy je využito kvantitativní analýzy a doplňkové kvalitativní analýzy. První část této práce se zabývá vymezením teoretických východisek a objasněním nejdůležitějších …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the content analysis of online marketing communication using the Facebook platform for hotels U Pramenů, Central and Parkhotel. The communication of these selected establishments is monitored for the time period before and during the Covid-19 pandemic, for that purspose quantitative analysis and additional qualitative analysis are used. The first part of this thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BERKOVÁ, Ivana. Facebook jako komunikační nástroj pro branding. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management