Metody výuky zdravotnických záchranářů- praxe založená na důkazech – Renáta ŠŤASTNÁ
Renáta ŠŤASTNÁ
Bachelor's thesis
Metody výuky zdravotnických záchranářů- praxe založená na důkazech
Evidence based practice
Anotácia:
V přednemocniční péči je pro práci zdravotnického záchranáře potřebné získat adekvátní vzdělání. Výuka by měla studentům tohoto oboru zajistit kvalitní vědomosti a dovednosti pro to, aby se dokázali rychle a správně rozhodnout a v přednemocniční péči o pacienta dobře postarat. Přehledová bakalářská práce předkládá aktuální dohledané poznatky o metodách výuky zdravotnických záchranářů. První dílčí cíl …viacAbstract:
In pre-hospital care, adequate education is needed for the work of a paramedic. Teaching should provide students in this field with the quality knowledge and skills to make quick and correct choices and take good care of the patient in pre- hospital care. The overview bachelor paper presents current searched knowledge of the methods of teaching medical lifeguards. The first partial goal of the work …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lenka Mazalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÁ, Renáta. Metody výuky zdravotnických záchranářů- praxe založená na důkazech. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědPalacký University Olomouc
Faculty of Health SciencesBachelor programme / odbor:
Specialization in Health Care / Paramedic
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj zdravotnické péče na venkově na příkladu správního obvodu obce s rozšířenou působností Žďár nad Sázavou
Ludmila Dohnalová -
Připravenost zdravotnických záchranných služeb Plzeňského kraje a Horního Falcu na řešení mimořádných událostí
Vojtěch JAHN -
Následky rozsáhlejších popálenin, především na rukou a v obličeji, ergoterapeutická účast na řešení problémů v oblasti soběstačnosti a v dalších oblastech života
Kamila ROZEHNALOVÁ -
Aspekty a metody komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci při vědomí hospitalizovanými na jednotkách intenzivní péče
Michaela KLEMANOVÁ -
Inovativní metody výuky ve vzdělávání zdravotnických pracovníků a zdravotnických záchranářů
Roman VALENTA -
Inovativní metody ve výuce zdravotnických záchranářů
Viktorie SASOVÁ -
Inovativní metody ve výuce zdravotnických záchranářů
Ivana MÁLKOVÁ -
E-learning jako vzdělávací metoda studentů oboru Zdravotnický záchranář
Radka Červínková
Názov
Vložil
Vložené
Práva