Muzeum branding: Analýza muzeum brandingu Galerie hlavního města Prahy – Lenka Szeteiová
Lenka Szeteiová
Bachelor's thesis
Muzeum branding: Analýza muzeum brandingu Galerie hlavního města Prahy
Museum branding: Museum branding analysis of Prague City Gallery
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze muzeum bandingu Galerie hlavního města Prahy. Cílem práce je zhodnocení rebrandingu a analýza funkčnosti současné vizuální identity, využívaného brandingu a prezentace galerie. Teoretická část se zabývá značkou, brandingem a identitou instituce. Dále tyto témata specifikuje na oblast veřejných muzeí. Konkrétním muzeem, které je předmětem výzkumu, je Galerie hlavního …moreAbstract:
This Bachelor's thesis focuses on museum branding analysis of Prague City Gallery. The aim of this thesis is to evaluate rebranding and analyse the functionality of the current visual identity, the branding and the gallery´s presentation. The theoretical section describes terms such as brand, branding and corporate identity. Furthermore, these topics are specified in public museums. The studied museum …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73939
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Marek Prokůpek
- Reader: Barbara Hucková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73939
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy
Věra Bartošová -
Přístupnost objektů Galerie hlavního města Prahy
Vladimír Plichta -
Marketing a komunikace Galerie hlavního města Prahy. \\ Případová studie.
Johana Karkulová -
1. Teoretická část: Vizuální styl galerií. 2. Praktická část: Vizuální styl galerie.
Marek MACEK -
Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze
Anastasiia Lukiianchuk -
Prague City Tourism jako nástroj destinačního marketingu Prahy
Monika Puschová -
Organizace Prague City Tourism a její význam pro cestovní ruch v Praze
Jan Kozár -
Vliv změny zřizovací listiny Pražské informační služby – Prague City Tourism na její činnost
Kateřina Milerová