Muzeum branding: Analýza muzeum brandingu Galerie hlavního města Prahy – Lenka Szeteiová
Lenka Szeteiová
Bakalářská práce
Muzeum branding: Analýza muzeum brandingu Galerie hlavního města Prahy
Museum branding: Museum branding analysis of Prague City Gallery
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze muzeum bandingu Galerie hlavního města Prahy. Cílem práce je zhodnocení rebrandingu a analýza funkčnosti současné vizuální identity, využívaného brandingu a prezentace galerie. Teoretická část se zabývá značkou, brandingem a identitou instituce. Dále tyto témata specifikuje na oblast veřejných muzeí. Konkrétním muzeem, které je předmětem výzkumu, je Galerie hlavního …víceAbstract:
This Bachelor's thesis focuses on museum branding analysis of Prague City Gallery. The aim of this thesis is to evaluate rebranding and analyse the functionality of the current visual identity, the branding and the gallery´s presentation. The theoretical section describes terms such as brand, branding and corporate identity. Furthermore, these topics are specified in public museums. The studied museum …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73939
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Barbara Hucková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73939
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy
Věra Bartošová -
Přístupnost objektů Galerie hlavního města Prahy
Vladimír Plichta -
Marketing a komunikace Galerie hlavního města Prahy. \\ Případová studie.
Johana Karkulová -
1. Teoretická část: Vizuální styl galerií. 2. Praktická část: Vizuální styl galerie.
Marek MACEK -
Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze
Anastasiia Lukiianchuk -
Prague City Tourism jako nástroj destinačního marketingu Prahy
Monika Puschová -
Organizace Prague City Tourism a její význam pro cestovní ruch v Praze
Jan Kozár -
Vliv změny zřizovací listiny Pražské informační služby – Prague City Tourism na její činnost
Kateřina Milerová