Iveta Kaincová
Bachelor's thesis
Privátní značky v retailu
Private Labels in Retail
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek na českém trhu, a především jejich vnímání spotřebiteli. V rámci užšího zaměření práce je daný výzkum vnímání privátních značek spotřebiteli zacílen na sortiment privátních kosmetických značek, a to pouze drogistických řetězců působících na území České republiky. Hlavním cílem mé práce je zjistit, jak český spotřebitel vnímá privátní kosmetické …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the problematics of private labels on the czech market and is primarily focused on its consumer perception. In the context of the narrower focus of the work, the research of the perception of private labels by the consumer is focused on the range of private cosmetic brands, and only the drugstore chains operating in the territory of the Czech Republic. The main objective …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69140
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69140
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu drogistického řetězce
Karolína Musialová -
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
Tereza Oralová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží
Aidana Kostenko -
Modely odpadového hospodářství v drogistickém řetězci
Pavla Kusová -
Analýza marketingového mixu řetězce s drogistickým zbožím
Lenka Košťálová -
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
Kristýna Stroková -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová