Mgr. Alžběta Jačková

Diplomová práce

Sebepojetí školní úspěšnosti úzkostných žáků a žáků se sklonem k anxiozitě

Academic self-concept of anxious pupils and pupils having tendency towards anxiety
Anotace:
V naší práci ze zabýváme rozdíly v sebepojetí školní úspěšnosti a ve školním prospěchu mezi neúzkostnými žáky a žáky se zvýšenou mírou úzkostnosti. Dále jsme zjišťovali, který druh anxiety má největší vliv na sebehodnocení školní úspěšnosti. Použili jsme škálu KSAT O. Kondáše a Matějčkův dotazník SPAS, data jsme získali od 110 žáků 7. ročníků ZŠ. Byly nalezeny statisticky významné rozdíly v úrovni …více
Abstract:
In the thesis, we are dealing with differences between academic self-concept and academic achievement among pupils who do not suffer from higher anxiety level and pupils who do. We are also interested in the most influential element of anxiety concerning academic self-concept and academic achievement. KSAT scale by O. Kondáš and Matějček´s SPAS scale were used to collect data from 110 elementary school …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta