Klasická hudba pro každého? Analýza marketingových nástrojů Filharmonie Brno – Bc. Andrea Zimková
Bc. Andrea Zimková
Diplomová práce
Klasická hudba pro každého? Analýza marketingových nástrojů Filharmonie Brno
Classical music for everybody? Analysis of marketing tools of Brno Philharmonic Orchestra
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá současnými trendy v oblasti propagace a reklamy kulturních institucí se zaměřením na hudební produkci, především analýzou marketingových nástrojů a postupů Filharmonie Brno. Hlavní myšlenkou je obohatit čtenáře o specifické marketingové metody využívané v oblasti art marketingu jako je tvorba ceny, distribuce, strategie propagace, kulturní politiky nebo vizuálního stylu …víceAbstract:
This Master´s thesis is focused on current trends in propagation and advertising of cultural institutions especially in the music production analysing the marketing tools of Philharmonic Brno. The main idea of this thesis is to approach some specific marketing methods used in the art marketing area like pricing, distribution, strategies of propagation, cultural politics or propagation visual style …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s3cfo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů
Jakub Kalus -
Problémy financování českých profesionálních symfonických orchestrů
Kateřina Bejčková -
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Filharmonie Brno (Státní filharmonie Brno). Dějiny instituce 1956 - 1989
Lucie Tisoňová -
Marketingová kampaň Filharmonie Brno, zaměřená na děti z dětských domovů
Lenka Murasová -
Klarinetová sekce Filharmonie Brno
Nela Zimková