Bc. Andrea Zimková

Diplomová práce

Klasická hudba pro každého? Analýza marketingových nástrojů Filharmonie Brno

Classical music for everybody? Analysis of marketing tools of Brno Philharmonic Orchestra
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá současnými trendy v oblasti propagace a reklamy kulturních institucí se zaměřením na hudební produkci, především analýzou marketingových nástrojů a postupů Filharmonie Brno. Hlavní myšlenkou je obohatit čtenáře o specifické marketingové metody využívané v oblasti art marketingu jako je tvorba ceny, distribuce, strategie propagace, kulturní politiky nebo vizuálního stylu …více
Abstract:
This Master´s thesis is focused on current trends in propagation and advertising of cultural institutions especially in the music production analysing the marketing tools of Philharmonic Brno. The main idea of this thesis is to approach some specific marketing methods used in the art marketing area like pricing, distribution, strategies of propagation, cultural politics or propagation visual style …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta