Veronika Kahounová
Diplomová práce
Obecné postoje k reklamě
General Attitudes towards Advertising
Anotace:
Diplomová práce podrobněji analyzuje pojmy reklama, obecný postoj k reklamě a značce a účinnost využití celebrity a humoru v reklamě. Sumarizuje výsledky výzkumu, zabývajícího se účinností celebrity a humoru v reklamě na obecné postoje oproti známé značce, který byl realizován dotazníkovým šetřením mezi vysokoškolskými studenty v České republice. Jako celkově nejúčinnější na obecné postoje oproti známé …víceAbstract:
This paper analyzes in detail the terms of advertising, general attitudes towards advertising and brand as well as the effectiveness of using celebrities and humor in advertising. Summarizes the results of research that investigates the effectiveness of using celebrities and humor in promotion of general attitudes compared to known brand, the results were achieved through research using a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Poznání a přenos postoje k reklamě na značku
Iva Beránková -
Postoje k reklamě na webu
Aleš Běhounek -
Postoje české veřejnosti k reklamě
Tomáš Dvořák -
Generace Z – jejich hodnoty a reklama
Denisa Lainková
Název
Vložil
Vloženo
Práva